5/16/2014

Lemon-Lime

Jatketaanpas taas tällä purkkapussi -linjalla. Tällä kertaa sitten toiset tekemistäni kynsistä eli Lemon-Lime Sorbet -purkan inpiroimana tehdyt kynnet. Nämä ovat vähän selkeämmin yhteydessä purkkaan kuin Raspberry -kynteni. 

/ Let's continue with some more gums. This time I'll show you another set of nails I did inspired by gum, this time by Lemon-Lime Sorbet. These nails are more clearly linked with the actual gum and to it's theme than my Raspberry -nails. /


Jälleen OPIn I Just Can't Cope-Acabana osoittautui hyväksi hankinnaksi, sillä näihin kynsiin se oli ihan omaa laatuaan. Nimettömässä on pohjalla miitistä saatu L'Orealin Lemon Meringue, jonka ihanan leveä suti häikäisee edelleen. Sen päälle dotting toolin avulla pisteitä, joita myös purkkapussin alalaidasta löytyy. Vaikeinta oli keksiä seuraava vaihe ja lopulta päädyin sitten leimaamaan MoYou Londonin Mother Nature Collectionin laatasta 03 lehtiä purkkapussin kuvan mukaisesti. Nuo lehdet eivät nyt ihan täysin purkkapussin vastaavia muistuta, mutta close enough ;) 

/ Again OPI's I Just Can't Cope-Acabana turned out to be a great purchase since for these nails it was just the right pick. In my ringfinger there's the polish we got from the meet, L'Oreal's Lemon Meringue which has such a wide brush I just love it. On top of that I did dots using the OPI -polish and dotting tool. These dots can also be found from the gum's bag's bottom half. The hardest thing was to figure out what to do next. I ended up stamping leaves from MoYou London's Mother Nature Collection 03 -image plate. These leaves aren't exactly what I needed them to be but close enough ;) /


Ottaen huomioon, että ensimmäisen kynnen pohjavärin lakkaamiseen meni se puoli tuntia  (koska en keksinyt mitä tekisin) olen ihan tyytyväinen näihin kynsiin. En ole ikinä näin selvästi inspiroitunut tai yrittänyt inspiroitua mistään, joten ensi yritykseksi tämä meni hyvin. :)

/ I'm quite happy with how these nails turned out since polishing the first nail took me about thirty minutes since I wasn't sure what I would do. I have never tried to be inspired by anything so this was a nice challenge and I think it went okay considering it really was the first time :) /

Mitä pidätte näistä kynsistä? Oletteko te ikinä yrittäneet lakata kynsiä jonkin tuotteen mukaan? :)

/ How do you like these nails? Have you polished your nails according to something, for example gum? :) /

Rimmel - Base Coat
OPI - I Just Can't Cope-Acabana
MoYou London - Mother Nature Collection 03
Konad - Green

*saatu

4 kommenttia :